loading...
سایت رسمی کشتی کج
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ashkan در تاریخ 1348/10/11 و 2:42 دقیقه ارسال شده است

سلام اسم من اشکان بچه پایین شهر تهرون 23 سالمه
یه نگاهی به وبلاگت بنداز چی میبینی؟
تو خوب مطلب مینویسی و میزاری اما کسی نیست ببینه
من اومدم بگم بیا با هم شریک شیم و وبلاگه منو اداره کنیم من فکرای گنده ای دارم تو کلم
شراکت با کاربر شدن تو فرق داره
قراره تو با من شریک بشی و هر چی که من دارم تو هم خواهی داشت همه رمزا و در اختیار داشتن مدیریت کامل وبلاگ
میتونی یه قسمتو راه بندازی فقط راجبه چیزی که دوست داری بنویسی
تازه میتونی این وبلاگتم داشته باشی
حالا اگه پایه ای بترکونیم به وبلاگ من سر بز ن و تو نظرات وبلاگم اعلام کن نظرتو و یا ایدیمو اد کن بازم اگه نشد به این شماره اس ام اس بده
09364570108
یا حق


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
درباره ما
این وبلاگ به آدرس زیر انتقال یافت: http://wweprsian.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 9,131
  • کدهای اختصاصی